Södertälje Fotbollsklubb
En klubb för alla

SFK UNGDOM

Södertälje FK erbjuder alla fotbollsintresserade i hela Södertälje, oavsett ålder eller kön, en möjlighet till ett lag att träna och spela i. Samtidigt som vi värnar om och försöker utöka breddfotbollen, har vi också en målinriktad elitsatsning på både junior- och seniorfotboll.

Till denna säsong (2024) har vi ett eller flera lag i varje årskull för pojkar födda 2007, 2010-2016. Vi satsar mycket på tjejfotbollen och har just nu 5 årskullar för flickor, de är födda 2010-2014.

Vi har även herr junior lag (U18), Senior herrlaget och senior damlaget.

Stötta SFK genom Sponsorhuset
2024-02-29 19:00

Nu kan du via ditt företag stötta Södertälje FK varje gång ni bokar hotell eller gör inköp.

Det kostar så klart inget extra att gå via Sponsorhuset.

Det går dessutom upp till 45 öre per liter när ni tankar era bilar på Circle K, OKQ8, Shell och St1.

Anslut dig och ditt företag till Sponsorhuset Företag här (vilket är helt gratis):

Klicka här ---->> Företagsmedlem

SÖDERTÄLJE FK ÅRSMÖTE
2024-02-27 20:20

Södertälje FK årsmöte

Datum: Den 27 mars 2024

Tid: Kl. 18:30

Plats: Södertälje FKs klubbhus (gula huset vid Östertälje IP), Gärtunavägen 2.

En personlig inbjudan till årsmötet kommer att skickas till alla medlemmar.

Valberedningen

Södertälje FK

Årets Futsalspelare dam 2023: Susan Kiryo
2024-01-15 22:18

Alla vi SFK:are vill lyfta och gratulera Susan Kiryo Varli till utmärkelsen Årets kvinnliga futsalspelare 2023.

Susan spelar även vanlig fotboll och är en del av SFK genom sitt engagemang som spelande tränare i vårt damsenior lag.

Susan med resten av laget lyckades med bedriften att få vårt damlag att avancera upp en division. Hennes kompetens inom fotbollen har varit ovärderlig för SFK. Hon har visat en imponerande förmåga att hantera utmaningar och hitta lösningar.

Vi hoppas att Susans framgångar lockar fler tjejer till fotbollen och motiverar Södertäljes tjejer satsa på både fotboll och futsal samt att hon fortsätter att hjälpa föreningen att avancera i damernas seriesystem.

GRATTIS SUSAN!!!

SFK ÖNSKAR ALLA ETT GOTT NYTT ÅR