Södertälje Fotbollsklubb
En klubb för alla

Södertälje FK erbjuder i samarbete med HK Football Akademi individuell fotbollsträning för ALLA, oavsett ålder och nivå. Du får chansen att påverka din fotbollsutveckling!

Vi ser och lyssnar på dig som spelare utifrån position kvalitéer och behov. I dagens fotboll blir spelarens skicklighet allt mer avgörande, både offensivt och defensivt och hos oss får du möjligheten att i din egen takt utveckla de fotbollsfysiska och tekniska moment du använder i match.

HK Football Akademi ser värdet av långsiktighet och värnar om varje spelare och dess utveckling, allt för att få bästa möjliga resultat.

Spelaren ska inte behöva tillhöra en elitförening eller betala dyrt för att tillgodoses en bra individuell träning.

• Träningar med utbildade och erfarna instruktörer
  • Säsongsanpassade träningar
  • Fyra träningar/mån
  • Pris 1000 kr/mån

Vi finns i Södertälje kommun och HK Football Akademi står för all träningsmaterial.

HUVUDSPONSORER
WEBBUTIK