Södertälje Fotbollsklubb

SÖDERTÄLJE FOTBOLLSKLUBB

Besöksadress: Gärtunavägen 2
Postadress: Box 19008 152 52 Södertälje

Om du ringer från annan klubb för ändra flytta en match mm, var vänlig kontakta lagets tränare/lagledare - Dessa kontakter hittar ni på respektive lagsida. Våra Lag » .

Får ni inget svar hos någon av lagets ledare, kan ni då maila till vår kansli för vidareinformation.
Bli redaktör för vår facebooksida
Är du ledare för något av våra ungdomslag och vill bli redaktör, kontakta mig på cesarantonio.pena@gmail.com eller lägg till mig på facebook.

Vad innebär att vara redaktör? Jo att du ska lägga upp bilder, videoklipp, sända korta facebook-live klipp mm om ert lags aktiviteter som matcher, träningar och annat som ni tycker kan vara roligt att dela med andra.
Du som redaktör ansvarar för det du själv lägger upp.
BÖRJA SPELA I SFK

Fyll i online-anmälan genom att följa länken Medlemskap »

HUVUDSPONSORER
WEBBUTIK